Dagens händelse nr 2 och 3..

Dagens händelse nummer 2 var att jag fick träffa min underbara barndomskompis Mikaela! Pågrund av att hon alltid bott större delen av åren utomlands och bara är på Smögen på somrarna så har det bara varit då vi umgåtts, och intensivt! Men i år så blev det annorlunda för hon och hennes familj valde att fira julen här, och självklart bestämde vi oss då för att ses även om det blev alldeles för lite. Vi gick en promenad och pratade om lite allt möjligt, var jättemysigt men kallt!

Här är en gammal bild på min blondin/gris - Mikaela!



Dagens händelse nummer 3 tänker jag inte skriva så mycket om för är fortfarande arg för hur människor kan göra det dom har gjort och det är inte första gången heller utan andra.. Fotot får tala för sig självt.

 

Sov gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0