Dåligt dåligt.

Dåligt uppdaterat jag vet!
Var inte hemma igår och kom nyss hem, var på centralen och sa hejdå till Mikaela som skulle vidare till flygplatsen för att flyga till Bryssel.
Aja men igår iaf så mötte jag min pojkvän och hans äldsta bror och sedan så åkte vi och handlade lite. Jag köpte hårfärg och killarna köpte fyrverkerier till nyår. Sedan så fortsatte vi hem till dom där jag och min pojkvän öppnade varandras julklappar för vi har inte hunnit göra det tidigare. Åt sedan mat, kollade på en film som heter The butterfly effect och gick sedan och la oss.



Blev svart hårfärg.



Ett av mina paket till Dani. Tycker jag är ganska duktig på att slå in julklappar faktiskt.



Dani öppnar ett av sina paket, låg en t-shirt i detta.



Och till sist, jag öppnar min julklapp från Dani. Fick ett guldhalsband med ett D i guld. Blev jätteglad för halsbandet, tack älskling!

Nu ska jag leta fram lite papper m.m sen så blir det att åka in och fixa lite grejer i stan.

Hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0