På Smögen.

Hejsan!

Nu sitter jag vid köksbordet hos min pappa som bor på Smögen. Har varit en stressig men ändå trevlig dag idag. Sov hos min pojkvän igår men var duktig och gick upp klockan 8 imorse, tog vagnen hem till mammas lägenhet och fortsatte fixa det som behövdes nu innan jul. Sen så kom världens bästa morfar vid 10-tiden. Älskar att prata med morfar om allt mellan himmel och jord, han vet och har sett så mycket och har alltid svar på mina funderingar eller problem. Iaf så var vi bara hemma förutom en liten promenix till affären och sen så kom pappa halv 3 för att plocka upp mig och åka till Landvetter flygplats för att hämta min syrra och hennes man och sedan åka vidare hit till Smögen där vi är nu och ska fira jul. Morfar ville vara själv i år, stackarn börjar bli gammal nu och förstår att han inte orkar med allt ståhej så han stannade kvar i stan.
Till kvällsmat, (en väldigt lyxig sådan) blev det musslor och hummer, dock så gillar jag bara hummer ännu iaf så jag skippade musslorna. Ska fixa med lite annat nu så slänger upp ett inlägg till sen innan jag lägger mig.



Hummer!

Kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0