Sista önskningarna innan julafton imorgon..

God dag! Vaknade till strålande sol imorse och det är vitt över hela Smögen, ska försöka ta en bild sedan så ni kan få se hur det ser ut här ute på ön. Pappa håller just nu på med sillen och jag ska strax hoppa in i duschen. Blir att åka över en sväng till Kungshamn sedan för att köpa dom sista julklapparna. Glömde skriva upp några saker på min önskelista så pratade med husets lilla jultomte förut och han sa att han skulle se vad han kunde göra.



Husets lilla jultomte!

Här är dom grejerna som jag önskat mig i sista minuten.. typ.



Tröja - Gina Tricot.



Enkelt silverhjärta - Guldfynd.

+ några andra grejer men hittade ingen bild på dom.

Hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0