Stressad.

Har haft fullt upp hela dagen är därför jag inte bloggat tidigare. Är så himla mycket som ska fixas nu innan julafton, behöver tvätta, baka, köpa färdigt julklappar m.m.
Imorgon bitti kommer min morfar, sedan ska jag möta upp min pappa för att åka ut till Landvetter flygplats och hämta min storasyster och hennes man som kommer från Dubai för att fira jul med oss. Dom har bott i Dubai i snart ett år och jag var där och hälsade på för inte så länge sen. Jag tycker att Dubai var jättehäftigt och eftersom det byggs så himla mycket där och fort vad jag förstått det som så vill jag absolut resa tillbaka dit och se hur det blivit längre fram. Och för att hälsa på min syster och hennes man såklart!
Nu ska jag slå in lite mer julklappar sen måste jag till NK och Kompassen innan det stänger.



P.S Jag och min pojkvän har idag varit tillsammans i 1 år och 3 månader så blir att träffa han en sväng efter all shopping. Här är en bild på oss som vi tog några dagar efter att vi blev tillsammans.



Ha en trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: dani

bästa :*

2010-12-22 @ 22:05:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0