Ingen rolig julaftonskväll för min del iaf.

Har haft den näst sämsta julaftonskvällen (- allt blev skit efter 22-tiden typ) (+ förutom att syrran och hennes man är här då vilket jag är jätteglad för) är därför jag inte har bloggat.
Och inte nog med det så fick jag höra något som man kanske inte vill få veta på julafton men har iofs märkt av det lite sen innan så blev inte ledsen men frågan är: hur gör jag nu då? Får ta och fundera på det..
Nog om det dåliga, innan på dagen var ju allt jättebra. Var med min syrra, hennes man och pappa, slog in paket, kollade på Kalle Anka m.m, åt god mat och öppnade julklappar.
Hur brukar era julaftonar se ut, vad har ni för traditioner? Berätta för mig!



Såhär såg det ut under vår gran.

Kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0